Na monitorovanie spokojnosti vyučujúcich so vzdelávaním, ktoré absolvovali vďaka projektu Erasmus+ , sme využili metódu osobného pohovoru, keďže do projektu boli zapojení len štyria vyučujúci. Plánovaný dotazník sme použili na monitorovanie spokojnosti žiakov s novými metódami vo vyučovaní (implementácia IKT a CLIL metóda). Pre tvorbu dotazníka nám poslúžil nástroj googledocs. Žiaci vyplňovali dotazník v multimediálnej učebni on-line. Prvá časť dotazníka bola venovaná samotnému využívaniu on-line aplikácií na komunikáciu medzi spolužiakmi a vyučujúcimi, na upevňovanie slovnej zásoby v cudzom jazyku a na využívanie kvízov ako metódy testovania na konci tematického celku. V druhej časti dotazníka sme zisťovali spokojnosť s implementáciou CLIL metódy na hodinách cudzieho jazyka. Dotazníkového prieskumu sa zúčastnilo 50 žiakov. Boli to žiaci 5. až 8. ročníka.
Naša hypotéza o tom, že žiaci obľubujú využívanie on-line aplikácií na hodinách cudzích jazykov, ale aj pri domácej príprave na hodiny, sa potvrdila u našej prieskumnej vzorky na 100 percent. Testovanie formou on-line kvízov majú naši žiaci taktiež vo veľkej obľube.
Podobný výsledok sme získali aj pri hypotéze o spokojnosti s implementovaním CLIL metódy do vyučovania anglického jazyka.
Od absolvovania nášho vzdelávania v rámci projektu Erasmus + už uplynulo dosť času na to, aby sme s istotou mohli potvrdiť, že to pre nás pedagógov malo obrovský význam. Informácie, fakty a nové nápady a myšlienky ktoré sme štúdiom získali, nás obohatili najmä o nové pohľady na problematiku využívania gamifikácie a implementáciu web nástrojov do vyučovania. Tento typ vyučovania vniesol do vyučovacieho procesu nový rozmer a vyučovanie samotné zatraktívnil.
https://photos.app.goo.gl/w3qXh2iwFuu3adXh7
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára